به گزارش انتخاب، عدل هاشمی‌پور با اشاره به طرح گزینه‌ای برای وزارت نیرو، اظهار کرد: با توجه به شرایط  اقلیمی و آب و هوایی کشور و به جهت مدیریت صحیح منابع آب و برق در کشور و خدمات رسانی به مردم، شایسته نیست که وزارت نیرو با این اهمیت و ویژگی‌های منحصر به فردش بدون وزیر باقی بماند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ادامه داد: همچنین این وزارتخانه نباید فرصت برنامه‌ریزی برای فصل سیلاب در زمستان امسال و فصل پیک مصرف در تابستان آتی و همچنین زمان تنظیم لایحه بودجه سال آینده را از دست دهد.

هاشمی‌پور گفت: از ریاست محترم جمهور تقاضا می‌شود که هر چه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه اقدام نماید.

وی با اشاره به شرایط مطرح شده و موقعیت جغرافیایی و بین‌المللی کشور، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی باید از ظرفیت بالای علمی و سطح مدیریت عالی و همچنین سوابق فعالیت در صنعت آب و برق برخوردار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بدون شک در این شرایط آقای «دکتر اردکانیان» که شخصی توانمند، کلان‌نگر، قاطع در تصمیم‌گیری و دارای تجارب درخشان اجرایی ملی و بین‌المللی نیز می‌باشد، مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه کلیدی است.

هاشمی‌پور اظهار امیدواری کرد که آقای «دکتر اردکانیان» با سوابق زیادی که در کارنامه خود دارد و روحیه انقلابی و جهادی که از او سراغ داریم، بتواند وظایف و اهداف وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد.

وی تاکید کرد: امید است که همه متخصصین صنعت آب و برق کشور در انجام امور محوله کمک کار «دکتر اردکانیان» باشند و با اعتمادی که همکارانم در خانه ملت به او خواهند داشت، هر چه سریعتر در وزارتخانه نیرو شاهد انجام کارهای بزرگی باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.