به گزارش فارس، براساس یک گزارش جدید از مجله فوربِس که به گران‌ترین مجری‌های رادیویی در جهان اختصاص دارد، هوارد استرن با درآمد ۹۰ میلیون در سال در صدر قرار دارد.

 

«هِیلِی کوچینِلّو» تحلیل‌گر مجله فوربس می‌گوید: هوارد استرن در فاصله یکم ژوئن 2016 تا یکم ژوئن 2017 مبلغ 90 میلیون دلار بابت اجرای رادیویی دستمزد دریافت کرده که این مبلغ بدون کسر مالیات بوده است. او با مبلغ خالص 450 میلیون دلار از سروتمندترین مشاهیر رسانه‌ای است. استرن از دسامبر سال 2015 قرارداد هشت رقمی خود را با «سایریوس ایکس‌ام» منعقد کرده است. این قرارداد همچنین شامل کانال‌های توزیع دیجیتالی مانند برنامه‌های ویدیویی و «اَپ‌ها» می‌شود که در این حوزه‌ها هم برای آقای استرن درآمدزا است.

«راش لیمباو» با درآمد سالیانه 84 میلیون دلاری نفر دوم فهرست مجله فوربِس است که همچنین از 21 درصد در افزایش شنوندگان برنامه «شوی ترامپ‌بامپ» بهره‌مند می‌شود. این برنامه با 14 میلیون مخاطب دارای بیشترین شنونده در نوع خود است.

مقام سوم پردرآمدترین مجری‌های رادیویی به «رایان سیکرِست» با درآمد سالیانه 58 میلیون دلار می‌رسد.

«بیل او‌رِیلی» با 37 میلیون دلار، «شان هَنِتی» با 36 میلیون دلار و «گلن بِک» با 10 میلیون دلار به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم پردرآمدترین مجریان رادیویی جهان از نگاه مجله فوربِس قرار دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.