به گزارش ایسنا، دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل روسیه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه کازان روسیه آغاز شد. نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه ۲۰: در دقایق ابتدایی این دیدار دو تیم به محک یکدیگر پرداختند تا اینکه در دقیقه ۱۹ روی حرکت تیمی ایران پشت محوطه جریمه روسیه، وحید امیری توانست یک ضربه ایستگاهی برای ایران کسب کند. پشت این ضربه ایستگاهی علی‌رضا جهانبخش ایستاد و ضربه خوبی هم راهی دروازه روسیه کرد اما توپ با برخورد به سر مدافع این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ایران مجددا پشت محوطه جریمه روسیه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این‌بار احسان حاج‌صفی این ضربه را روی دروازه ارسال کرد. این ارسال خوب حاج‌صفی درست روی سر سردار آزمون فرود آمد اما ضربه آزمون را لونف به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۸: روسیه پشت در جناح چپ دفاع ایران یک ضربه ایستگاهی بدست آورد که ارسال رائوش را بیرانوند به صورت ناقص دفع کرد اما اروخین مهاجم روسیه نتوانست از ضربه بازگشتی استفاده کند تا این توپ به بیرون برود. پس از این ضربه سید جلال حسینی نسبت به خروج نامطمئن بیرانوند به او اعتراض کرد.

دقیقه ۴۲: ایران با شروع یک حمله همه جانبه به سمت دروازه روسیه حمله کرد که توپ در جناح راست دفاع روسیه به جهانبخش رسید. او هم به داخل محوطه جریمه وارد شد و با آوردن توپ روی پای راستش، شوتی را راهی دروازه روسیه کرد که کم جان بود و دروازه بان روسیه با یک شیرجه به راحتی توپ را جمع کرد.

ترکیب ایران: علی‌رضا بیرانوند، وریا غفوری، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، علی‌رضا جهانبخش، سردار آزمون

ترکیب روسیه: لونف، فرناندس، واسین، کوتپوف، کودریاشوف، تاراسوف، اروخین، میرانچوک، اسمولوف، کوکورین، رائوش

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.