به گزارش نامه نیوز، پرسپولیس با شکایت ریزه اسپور از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و باشگاه قصد دارد به دادگاه CAS شکایت کند.

 

در همین راستا علی اکبر طاهری در گفت و گویی که با پیروزی انجام داده از قرارداد با طارمی در تاریخ ۲۴فروردین به عنوان سند پیروزی در cas یاد کرده است.

 

باشگاه پرسپولیس امروز درخواست خود برای تعلیق محرومیت طارمی را به cas ارایه خواهد کرد و سپس دفاعیه ای را هم ارایه می کند.باشگاه مدعی می شود که ۲۴ فروردین ۹۵ با طارمی توافق نامه ای را امضا کرده که این بازیکن پذیرفته به مدت دو فصل دیگر در اختیار تیم پرسپولیس باشد و ۳۰ خرداد نیز بر سر جزییات قرارداد مذاکره شده است.

 

باشگاه پرسپولیس در فیفا مدعی شده بود ۳۰ خرداد با طارمی قرارداد بسته و این بازیکن هشتم تیرماه با ریزه اسپور قرارداد بسته است. فیفا این ادعا را نپذیرفت و استناد آنها این بود که چرا پرسپولیس پس از پیوستن طارمی به ریزه اسپور هیچ شکایت یا اعتراضی نداشته است

 

طارمی هم دو روز پیش با ارسال نامه ای به cas خواهان رفع محرومیت و جریمه شد.طاهری در مصاحبه های اخیرش نسبت به رفع محرومیت و شکسته شدن حکم فیفا ابراز امیدواری کرده است.

 

به نظر می رسد در صورت اینکه باشگاه بتواند ثابت کند در موعد مقرر با طارمی قرارداد امضا کرده محرومیت باشگاه کاهش یابد اما بعید است که محرومیت طارمی تغییری کند چرا که وی با دو باشگاه قرارداد امضا کرده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.