به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آرش برهانی سرمربی تیم داماش تهران در گفت و گو با رادیو گفت: روز گذشته به تمرینات تیم داماش برگشتم. داماش بازیکنان بسیار خوبی دارد. نتوانستم آنها را نیمه راه رها کنم.

او درباره جدایی اش از این تیم گفت: به دلیل برخی مشکلات ترجیح دادم نباشم. اما با صحبت هایی که با مسئولان باشگاه انجام دادم مشکلات حل شد و اکنون شرایط خیلی بهتر از گذشته است. مسائل مالی هم وجود دارد اما باشگاه اعلام کرده است به دنبال حامی مالی است.

برهانی درباره پرتاب کردن لنگه کفش به او در تیم اظهار کرد: نه همچین اتفاقی رخ نداده است. دلایل دیگری برای استعفای خود داشتم. دروازه بان تیم درباره ارنج تیم همیشه سوال داشت و دائم از من می پرسید چرا این بازیکن بازی می کند و یا بازی نمی کند. دلیلی نداشت درباره این مسائل برای کسی توضیح بدهم. راحت به او گفتم این مسائل به شما ارتباطی ندارد. این بازیکن اخراج شد و امیدوارم یاد بگیرد درست برخورد کند.

بازیکن سابق تیم استقلال درباره شفر عنوان کرد: هنوز استقلال بازی نداشته است و نمی توان او را از لحاظ فنی بررسی کرد اما رفتارهای او منطقی و حرفه ای است. من اخلاق او را می پسندم.

برهانی درباره دستیاری دین محمدی و مجیدی در کنار شفر بیان کرد: دین محمدی در حال حاضر بسیار باتجربه است و در کارنامه خود حضور در کادر فنی استقلال و سرمربیگری راه آهن را دارد. او می توانست در کنار شفر تجربیات بیشتری به دست بیاورد. حضور دستیار ایرانی در کنار شفر باعث می شد یک مربی خوب تربیت شود. اما دین محمدی فرد محجوبی است و زیاد در رسانه ها نیست به همین دلیل هجمه های زیادی به او وارد شد. مجیدی نیز تا به حال تجربه مربیگری نداشته است و همکاری با شفر می تواند برای او مفید باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.