به گزارش ایلنا، مرتضی فنونی‌زاده در واکنش به محرومیت طارمی گفت: طارمی از لحاظ فنی جزو بازیکنان خوب دهه اخیر پرسپولیس بوده اما از نظر اخلاق نه. من با پدر طارمی دوست هستم اما این بازیکن با دو سال حضور در پرسپولیس کاپیتان شد و باید قدر بازوبند را می‌دانست. او بلند پروازی می‌کند، در صورتی که اگر قدر خودش را بداند، جزو ۱۰ بازیکن برتر ایران خواهد بود.

وی در ادامه افزود: طارمی نحوه لباس پوشیدن و اجتماعی زندگی کردن را یاد نگرفته است. او از شهرستان به تهران آمده و باید خیلی چیزها را بداند. در زمان ما تنها محسن عاشوری شهرستانی محسوب می‌شد که هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی از همه ما بهتر بود. طارمی سال گذشته گفته بود بزرگتر تیم اوست، بازیکنی با ۱۸ ماه حضور در پرسپولیس چطور خودش را بزرگتر می‌نامد؟ این موضوع نشان می‌دهد که تیم صاحب و بزرگتر ندارد.

فنونی زاده در پایان گفت: دود کارهای طارمی و باشگاه به چشم هواداران می‌رود. چند روز پیش در جلسه‌ای، حسین هدایتی رسید پول‌هایی که برای طارمی و رامین رضاییان پرداخت کرده بود را نشان داد. او یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون به طارمی پول داده و ظاهرا این بازیکن هم پول را برای خرید خانه هزینه کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.