به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و فولاد از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- از این دیدار چهره‌های نسبتا سرشناسی از نزدیک دیدن کردند. دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق فولاد، محمد نوری و اکبر کارگرجم از کمیته فنی استقلال، مهدی فنونی زاده و اوسیانو دلا کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران از حاضران در ورزشگاه آزادی بودند.

- وینفرد شفر که برای اولین بار استقلال را هدایت می‌کرد، پیش از آغاز بازی مورد تشویق شدید قرار گرفت و در طول بازی هم ایستاده در کنار خط به هدایت آبی‌ها مشغول بود. او در این نیمه آرام بود و جنب و جوش خاصی در کنار خط نداشت.

- خط قرمز بر روی نام بازیکنان خارجی استقلال در این دیدار قابل توجه بود و روزبه چشمی به جای پادوانی زوج حسینی شده بود و از آن طرف سرور جپارف هم روی نیمکت آبی‌ها قرار گرفته بود.

- هواداران استقلال در ابتدای بازی به شدت سید حسین حسینی را تشویق کردند. این تشویق‌ها با توجه به نیمکت نشینی رحمتی جالب توجه بود.

- در دقیقه هشتم بازی، هواداران استقلال به شدت مجتبی جباری هافبک این تیم را - که هنوز مشخص نیست به این تیم بر می‌گردد یا خیر - مورد تشویق قرار دادند.

- در دقیقه ۲۲ این بازی یاد مرحوم پورحیدری در ورزشگاه آزادی گرامی داشته شد.

- در اواسط نیمه اول این بازی بخشی از هواداران استقلال علیه فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس شعار دادند.

- وقت کشی عجیب بازیکنان فولاد و مصدومیت‌های مداوم بازیکنان این تیم باعث اعتراض شدید تماشاگران استقلال و وینفرد شفر شد. این اعتراضات در نهایت یک کارت زرد برای حامد لک و فحاشی شدید تماشاگران استقلال را به دنبال داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.