به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پس از تساوی تیمش در برابر ذوب اظهار کرد: از هواداران تیم پدیده ممنونم که از دقیقه یک تا پایان دیدار از تیم خود حمایت کردند. اگر خوش‌شانس بودیم و داور عینک بدبینی‌اش را نسبت به تیم ما برمی‌داشت، اتفاقات بهتری می‌افتاد.

او درباره داوری افزود: نمی‌دانم چرا کارت‌های داور مثل سیل به سمت تیم ما بود. فکر کنم برای بازی بعدی باید از تیم جوانان بازیکن بیاوریم. از ابتدای فصل تا الان بارها از اشتباهات داوری اذیت شدیم، روی بازیکن ما سوار می‌شوند اما داور خطای ساده می‌گیرد. داور از دقیقه ۱۰ بازیکنان و هواداران را عصبی کرد، شاید اگر این قضاوت در شهر دیگری رخ می‌داد، اتفاقات دیگری رقم می‌خورد. در نیمه نخست هم پنالتی برای ما نگرفت. امیدوارم اگر برای بازی با سپیدرود بازیکنی برای ما مانده باشد این تیم را ببریم. شهاب گردان فقط گفت آقای داور، ولی کارت گرفت.

مهاجری‌ ادامه داد: زمانی که سیاه‌جامگان بودم، با پدیده بازی داشتم و خورشیدی قضاوت کرد، فیلم آن بازی را کاش ببینید که چطور بادامکی خودش را به وحید فارغ، دفاع سیاه‌جامگان زد و داور پنالتی گرفت. بعد در دقیقه ۹۰ پنالتی محرز را برای سیاه‌جامگان نگرفت.

مهاجری با اشاره به شایستگی ذوب‌آهن گفت: ۱۰ دقیقه خواب بودیم و تنبیه شدیم، ذوب‌آهن تیمی خوب با مربی بادانش است اما به بازی برگشتیم و حتی تیر حریف را هم به لرزه درآوردیم. در روزی که می‌شد به صدر جدول نزدیک‌تر شویم دو امتیاز خوب را از دست دادیم.

وی در رابطه با تعویض حسین مهربان گفت: احساس کردیم دوباره برای کشاله حسین مشکلی به وجود آمده و برای همین مجبور به تعویضش شدیم. اگر آن تاکتیک را می‌توانستیم ادامه دهیم قطعا شرایط فرق می‌کرد. عباسیان، خانزاده و مهربان امروز ایثار کردند. امروز بازیکنانم از جان گذشتند و با وجود مصدومیت تلاش کردند.

سرمربی پدیده گفت: چهار دفاع وسط داریم اما مرادمند و گرامی مصدومند، حسینی برای بازی بعدی محروم شد و خانزاده هم با شرایطی خاص و با وجود مصدومیت بازی می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.