به گزارش خبرآنلاین؛ پورموسوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا باید بگویم، خوشحالم که امروز یک امتیاز را با تلاش بازیکنانم به دست آوردیم و باید این را تقدیم به پیشکسوتان فوتبال خوزستان کنیم، آنهایی که سال‌ها بدون امکانات برای فوتبال استان زحمت کشیدند. این تک امتیاز از سه امتیاز چیزی کم نداشت. ما از این یک امتیاز خوشحالیم. به نظر من این استقلال هم در هفته‌های آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این سؤال که هواداران استقلال به وقت تلف کردن فولادی‌ها معترض بودند و آیا این دستوری از سوی کادرفنی بود، گفت: خود به خود بازیکنان ما برای جمع کردن توپ‌ها به عقب آمدند. هرچقدر بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد، حفظ توپ ما در زمین حریف بهتر می‌شد. با این حال به نظرم استقلالی که امروز ما دیدیم، در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

پورموسوی در خصوص وقت‌کشی حامد لک، گفت: قبل از اینکه لک اخطار بگیرد، به او گفتم که بازی را مدیریت کند، اما حواسش باشد که باعث رنجش هواداران تیم حریف و توهین به آنها نشود. با این حال من از هواداران استقلال معذرت می‌خواهم و با حامد لک هم صحبت خواهم کرد که دیگر این کارها تکرار نشود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه موقعیتی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و آیا از فوتبال دفاعی لذتی برده است یا نه، تصریح کرد: ما نیمه اول جذابی را شاهد نبودیم، اما بازی در نیمه دوم بهتر شد. به خاطر تعطیلی مسابقات دو تیم از فرم اصلی خود دور شده بودند و سخت است با ۱۷ روز تعطیلی تیم را در فرم مسابقه نگه داریم. به نظرم از هفته آینده شرایط بهتر خواهد شد. به نظرم ما مجبوریم بعد از تعطیلات به این شکل بازی کنیم، اما قبول دارم بازی نیمه اول ما خوب نبود. به نظرم تعطیلات لیگ تیم‌ها را از فرم ایده‌آل خود خارج کرده بود و فولاد هم با تیمی که مدنظر خودم است، فاصله دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص تعویض‌هایش گفت: تعویض سوم ما از تیم امیدها بود که بازیکنی متولد ۷۸ است و امیر زلیکانی بعد از مدت‌ها مصدومیت به زمین آمد. جانفزا هم بعد از اینکه مصدومتش را پشت سر گذاشت، امروز بازی کرد و نمایش خوبی داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.