به گزارش خبرآنلاین، چهره‎های سیاسی کشور نه تنها در صفحه توییتر خود که در کانال‎های تلگرامی‎شان به این سخنان واکنش نشان دادند که در ادامه بخشی از آن را می‎خوانید:

محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی در کانال تلگرامی خود نوشت: ملت ایران یکپارچه همصدا با امام فقید و رهبر فرزانه فریاد می‌زنند که: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و با همه وجود می‌سرآیند که «چو ایران نباشد تن من مباد، بدین بوم و بر زنده یک تن مباد»

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود نوشت:

سپاه پاسداران بر آمده از عشق و ایمان مردم است و متکی بر چشمه جوشان ملت. تحریم سپاه، تحریم مردم و تهدید سپاه، تهدید مردم است. سپاه ریشه در ایمان راست‌قامتان این مرز و بوم دارد و متکی است بر عشق و ایثار. سپاه تمام شدنی نیست، چون مردم تمام شدنی نیستند.

ناهید تاج‎الدین نماینده اصفهان هم توییت کرد: ‏کسی که قادر به درک واقعیت تاریخی خلیج فارس نیست؛ البته که قادر به درک اهمیت تاریخی برجام برای صلح در دنیا نیز نخواهد بود....

آذر منصوری در توییتر خود نوشت: سخنان ذلیلانه امروز ترامپ نتیجه دیپلماسی موفق دولت ایران در دفاع از منافع و مصالح ملی کشور و در مواجهه با جامعه بین المللی یود.

محمدعلی ابطحی در حساب توئیتری خود نوشت: ترامپ بار دیگر مردم ایران را به وحدت رساند. غرور و تاریخ ایرانی که ترامپ از آن حرف زد، عامل وحدت در برابر ترامپ است.خلیج فارس شاهد غرور ایران است.

عبدالله رمضان زاده در واکنش به اظهارات ترامپ در توییتر نوشت: هدف ترامپ ضربه زدن به دستاوردهای اقتصادی ایران از برجام است، با ایجاد التهاب در اقتصاد در زمین جنگ روانی او بازی نکنیم.

محمود محمدی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در این باره گفت: سخنان ترامپ نشان داد که امریکا در قبال تعهدات بین المللی قابل اعتماد نیست و احترام متقابل در روابط میان ملت‌ها را رعایت نمی کند.

سعید شریعتی در توییتر خود نوشت: نه! این ترامپ نماینده ملت آمریکا نیست. آیندگان آمریکا با شرمساری نامش را می‌برند. جرثومه تنفر‌برانگیز و مدعی خروج از همه تعهدات بین‌المللی. وی با اشاره به حمایت منافقین از سخنان ترامپ اظهار داشت: ‏اینکه مریم رجوی رییس شناخته‌شده‌ترین تروریست‌های ۵۰ سال گذشته منطقه اولین حامی سخنان ترامپ است معلوم است که اعتبار حرف‌هایش چقدر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.