به گزارش دیجی کالا ، اگر دلتان برای گذشته‌ها تنگ شده، روی لینک https://archive.google.com/heart کلیک کنید تا روانه‌ی صفحه‌ی قدیمی گوگل شوید. می‌توانید در این صفحه جستجوهایتان را انجام دهید، اما نتایج آن‌ها در نسخه‌ی جدید به نمایش درمی‌آیند.

 

احساس خوش شانسی می‌کنید؟

در صفحه‌ی اصلی گوگل بدون این که در نوار جستجو چیزی تایپ کرده باشید، روی دکمه‌ی I’m Feeling Lucky که در گوگل فارسی به «یا بخت یا اقبال» ترجمه شده کلیک کنید. با هر بار کلیک، روانه‌ی یک بازی خواهید شد.

 

بازی پک من

در سال ۲۰۱۰ گوگل به مناسبت ۳۰ سالگی پک من تصمیم گرفت که لوگوی خود را به این بازی اختصاص دهد. در حال حاضر هم با جستجوی عبارت pac-man در گوگل، این بازی نمایان می‌شود.

 

افزایش اطلاعات عمومی

اگر اهل اطلاعات عمومی هستید، عبارت fun facts را در نوار جستجو وارد کنید تا نکته‌ی جدیدی را یاد بگیرید. بعد از یادگیری هر نکته هم با کلیک روی Ask Another Question اطلاعات جدید دیگری نمایش داده می‌شود.

 

دویدن نامحدود دایناسور

اگر اینترنت گوشی قطع شده و حوصله‌تان سر رفته، کروم را در iOS یا اندروید باز کنید و روی آیکون دایناسور ضربه بزنید تا این بازی آغاز شود.

 

سحر و جادو در اندروید

رابط صوتی اندروید را اجرا کنید و از این قسمت می‌توانید سه وِرد مربوط به کتاب‌های هری پاتر را بر زبان بیاورید و نتیجه‌ی آن را ببینید. «لومُس» (lumos) برای روشن کردن چراغ‌قوه‌ی گوشی، «ناکس» (nox) برای خاموش کردن چراغ‌قوه و «سایلنسیو» (silencio) برای قطع کردن همه‌ی صداها.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.