سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس به اظهارات ضدایرانی ترامپ در شب گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این نوع برخورد رئیس جمهور یک کشور (آمریکا) با یک ملت بزرگ، رویداد واقعا تاسف باری است؛ ملتی که سابقه چند هزار ساله تمدن و اخلاق و حکومت داری دارد.

وی افزود: خوب است که اینها سنگ نوشته‌های تخت جمشید ما درباره حقوق بشر، حقوق کار و حقوق انسان در زمانی که آمریکا  وجود نداشت را ببینند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: البته ملت ما تعجب نکرده است چرا که قبلا هم از این ناروایی‌ها دیده بودیم؛‌ فقط این‌بار منسجم‌تر و محکم تر راه خودمان را ادامه خواهیم داد.

جلودارزاده در ادامه خاطرنشان کرد: این راهی است که باید برویم؛  قطعا نمی‌توانیم از سرزمین‌مان بگذریم و آن را به دست نااهلان و نامحرمان بسپاریم لذا از آن دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما زندگی خود را ادامه می‌دهیم، گفت: این نخستی نیست که چنین مسائلی پیش می‌آید؛ هر چند از اتحادیه اروپا و خانم موگرینی تشکر می‌کنیم که اخلاق و تمدن و پایبندی به عهد خود را نشان دادند. بنابراین این موارد برای ما عادی است و گاهی ممکن است پیش بیاید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.