به گزارش آنا، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در مقابل اقدامات آمریکا علیه سپاه و نقض برجام، تمام امکانات برای عقب‌نشینی این کشور آماده است.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: با اشاره به سخنرانی شب گذشته ترامپ علیه ایران، با بیان اینکه با آمدن ترامپ، آمریکا یک روند تازه‌ای را شروع کرد که البته این امر در گذشته ریشه دارد، گفت: ریشه هر آن‌چه که ترامپ هم اکنون عمل می کند، در زمان اوباما نوشته شده است، باید دانست که اندیشه سیاستمداران آمریکایی یکی است و فقط در نوع نگاه آنها تفاوت وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز نخست نباید به آمریکا اعتماد می‌کردیم، افزود: حال روند طی شده و به این نقطه رسیدیم و باز هم باید دانست که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران باید زیرساخت های اقتصادی و امنیتی را تقویت کرده و خود را برای هرگونه اقدام آمریکایی‌ها آماده کند.

وی با اشاره به مواضع ترامپ در مورد سپاه پاسداران تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ آمریکا هم با جمهوری اسلامی ایران و هم با نگهبان آن یعنی سپاه مخالف است.

حاجی بابایی با بیان اینکه حرکت های منطقه‌ای و پیروزی‌های ما، آمریکا را به شدت خشمگین می‌کند، ادامه داد: آمریکا دنبال ایجاد محدودیت برای سپاه است و جمهوری اسلامی ایران نیز باید با تمام قدرت مقابل آن بایستد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه در مقابل اقدامات آمریکا علیه سپاه و نقض برجام، تمام امکانات برای عقب‌نشینی این کشور روی میز است، تصریح کرد: همه گزینه ها برای مقابله با آمریکا و توقف حرکت های ترامپ روی میز است و ایران بر اساس آنچه روی دهد تصمیم می گیرد. البته بر خلاف ترامپ این تصمیم گیری شتاب‌زده و بی دقت نیست. ما حساب شده، دقیق و عقلانی تصمیم می گیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.