به گزارش فارس، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز سخنان اخیر ترامپ علیه کشورمان را سخنانی بسیار سخیف و بی‌ارزش از سوی یک رئیس‌جمهور نادان توصیف کرد و اظهار داشت: او ملت ایران را تروریست و سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی معرفی کرد.

 

مصباحی مقدم با اشاره به تحریم سپاه پاسداران ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا درباره خلیج فارس یک عنوان جعلی و دروغین بکار برد و درباره نقش ایران در منطقه ادعا کرد که ایران نقش یک کشور بی‌ثبات کننده را دارد.

 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن تشکر از رئیس‌جمهور کشورمان به خاطر پاسخ قاطع و کوبنده نسبت به سخنان ترامپ خاطرنشان کرد: او به عنوان زبان ملت ایران آنچه را بایسته بود بیان کرد و سپاه نیز پاسخ خوبی به اظهارات ترامپ داد و اعلام کرد اگر سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی شود ما نیز ارتش امریکا را مساوی با داعش اعلام خواهیم کرد.

 

مصباحی مقدم با بیان اینکه سپاه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: جوانان و دانشجویان ما در این چند روز اخیر مواضع خوبی در قبال اظهارات ترامپ در شبکه‌های مجازی و همچنین رسانه ملی مطرح کردند که باید از آنها نیز تقدیر کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا از منفورترین انسان‌های عصر حاضر است یادآور شد: امیدواریم ملت‌های دیگر نیز درباره اظهارات سخیف ترامپ مواضع خود را روشن کنند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.