به گزارش مهر، گری نویل معتقد است اگر تیم فوتبال منچستریونایتد می‌خواهد قهرمان لیگ برتر انگلیس شود باید تغییری در سبکش ایجاد کند.

شیاطین سرخ در دیدار هفته هشتم مقابل لیورپول به تساوی بدون گل رسیدند و روند بازی‌شان در این دیدار واکنش بازیکن سابق این تیم که به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند را در بر داشته است.

نویل در گفتگو با اسکای اسپرتس گفت: باید تغییر کنند. اگر می‌خواهی قهرمان انگلیس شوی باید در بازی‌های بیرون از خانه و بزرگ بهتر از این باشی. منچستر باید مطمئن شود که بهتر ضدحمله می‌زند. بخش دفاعی این تیم بسیار خوب است، قدرت خوبی دارد و دروازه‌بانشان هم عالی کار می‌کند. اما باید در بازی‌های بیرون از خانه هم گل بزنی.

نویل در ادامه گفت: مورینیو در این کشور قهرمانی را تجربه کرده، چلسی او تیم بزرگی بود و تیم‌های دیگر را در خانه‎هایشان شکست می‌داد. او می‌داند چه باید بکند، می‌داند که تیمش باید بهتر کار کند.

او درباره بازیکنان هم گفت: عملکرد لوکاکو ناامیدم کرد. باید این را می‌گفتم. در نیمه اول به نظر ناتوان بود. اصلا خودش نبود، ناامید شده بود. واقعا در بازی تاثیرگذار نبود، در بازی‌های بزرگ است که می‌توان سطح او را نشان دهد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.