کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در گفت وگو با ایرنا در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الهلال، گفت: بازی بسیار حساسی در پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. 

وی ادامه داد: اگر بازیکنان پرسپولیس کار را هجومی آغاز کنند و بتوانند سریع گل بزنند برای صعود به فینال بی شانس نیستند. 

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و با روحیه ای که از پرسپولیس سراغ دارم دلم برای صعود روشن است. 

وی در خصوص شانس صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: اگر پرسپولیس زود گل بزند بالای 50 درصد شانس صعود دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. 

پنجعلی با اشاره به نقطه ضعف تیم الهلال، خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید از همان ابتدا به فوتبال سرعت دهند تا تیم کند الهلال را زمین گیر کنند. 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی نکردن سید جلال حسینی، اظهار کرد: سید جلال پس از اینکه برای تیم ملی به میدان رفت نشان داد مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است. اگر مشکل سید جلال فنی باشد ما هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی او نداریم اما اگر مشکل شخصی است فکر می کنم برانکو باید از کاپیتان خود در ترکیب اصلی بهره ببرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید سه شنبه ساعت 19:30 به مصاف الهلال عربستان برود. الهلال دیدار رفت را 4 بر صفر به سود خود به پایان رسانده است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.