به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، سردار امیرعلی حاجی زاده عصر دوشنبه در کنگره شهدای دانشجوی استان قم در دانشگاه آزاد اسلامی قم، افزود: برخی از افراد تصور می کنند این فرد واقعا دیوانه است و نباید به صحبت های او اعتنا کرد، اما این شخصیت بر اساس سیاست های راهبردی آمریکا برای ترامپ انتخاب شده است.

وی با اشاره به این که صهیونیست ها تمام سیاستمداران آمریکایی را به زیر سلطه خود درآورده اند، بیان کرد: ترامپ بر اساس دستور صهیونیست ها مامور شده است تا با این دیوانه بازی ها، کارهای مورد نظر آنان را دنبال کند.

اهم اظهارات او از این قرار است:

* مساله دشمنی آمریکا با ملتهای آزادی خواه جهان موضوعی راهبردی است که تغییر پذیر نیست، تنها روش و شیوه های آن تغییر می کند.

* در طول تاریخ انقلاب ملت ایران بارها مشاهده کردند که برخی از مقامات آمریکایی همچون بوش پدر و پسر با روش تهدید و خشونت به دنبال سلطه بر ملت های منطقه بودند و زمانی که تاریخ مصرف این روش تمام شد، به دنبال کسی هچون اوباما رفتند که ظاهر آرامی داشت و زیبا سخن می گفت اما در عمل همان راهبرد سلطه بر ملت ها را با استفاده از عملیات روانی دنبال می کرد.

* زمانی که اوباما رئیس جمهوری آمریکا شد برخی از مقامات کشورهای منطقه همچون قذافی در لیبی برای این اتفاق جشن گرفت، اما لیبی در دوران ریاست جمهوری اوباما ناآرام و قذافی کشته شد.

*اوباما در پیام هایی عید نوروز را به زبان فارسی به ایران تبریک می گفت تا مردم باور کنند او با مقامات سابق آمریکایی متفاوت است در حالی که تنها شیوه او متفاوت بود و همان راهبرد سلطه گری آمریکا را دنبال می کرد.

* امروز عرصه دشمن شناسی تنها به حوزه نظامی محدود نمی شود بلکه عرصه اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی نیز مورد توجه دشمن است.

*امروز وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان مهمترین رکن پیروزی است و باید از هر چیزی که بوی جدایی می دهد جلوگیری کنیم که آن توطئه دشمن است.

* تهدید به جنگ و حمله نظامی تنها عملیات روانی دشمن است و در عمل محقق نخواهد شد؛ بنده به عنوان یک خادم ملت به مردم اطمینان می دهم ما به اندازه ای قوی هستیم که هیچ کس فکر حمله به ایران را هم نمی کند.

* آمریکا با سر و صدا و ایجاد فضای رسانه ای به دنبال امتیاز گرفتن از ماست، این کشور به دنبال خروج از برجام نیست بلکه می خواهد پوسته آن را حفظ کند؛ امریکا در ادامه کار نه تنها به تعهدات وسیع باقی مانده عمل نخواهد کرد بلکه به دنبال گرفتن امتیازاتی می باشد که در اختیار ایران قرار گرفته است.

* اسرائیل در جریان مذاکرات هسته ای نقش پلیس بد و آمریکا نقش پلیس خوب را بازی می کرد اما اکنون راهبرد آنان تغییر کرده است و آمریکا نقش پلیس بد را بازی می کند و اتحادیه اروپا و فرانسه نقش پلیس خوب را برعهده گرفته اند تا مذاکرات جدیدی را در قالب برجام 2 به ایران تحمیل کنند.

* پیشرفت کشور در عرصه های نظامی نشان می دهد ما می توانیم درداخل مرزهایمان نیازهای مردم را تامین کنیم و دشمن هیچ توانایی هیچ اقدامی را نخواهد داشت. اگر دور تا دور کشور را دیوار بکشند، تولید موشک متوقف نخواهد شد.

* امروز قدرت موشکی ما خار چشم دشمنان است و هیچ قدرتی قادر به جلوگیری از این قدرت نخواهد بود.

* سپاه پاسداران هیچ گاه به دشمنان اعتماد نخواهد کرد و قدرت خود را برای تامین امنیت پایدار ملت ایران، روز به روز گسترش می دهد. 

بروجردی: موضع ترامپ، انسجام داخلی ما را بیشتر کرده است
 

در دیدار «نگوین هونگ تک» سفیر ویتنام با بیان این مطلب افزود: سخنان ترامپ با عکس العمل جهانی مواجه شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این دیدار بر اهمیت نقش مقاومت در کشور ویتنام تأکید کرد.

نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صحبت های رئیس جمهور آمریکا از هیچ منطقی برخوردار نیست؛ چرا که ترامپ می خواهد یک قرارداد رسمی که با قطعنامه شورای امنیت تأیید شده را تغییر دهد.

بروجردی تاکید کرد: موضع ترامپ، انسجام داخلی ما را بیشتر کرده است و همگان دفاع محکمی از سپاه به عنوان نیروی انقلابی و فرزند انقلاب اسلامی دارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: این روند، آمریکا را نیز دچار مشکل می‌کند؛ چرا که در مجموع ثباتی در تصمیم‌گیری‌های ترامپ وجود ندارد. او مواضعی را علیه کره شمالی اعلام و بعد از آن عقب نشینی می‌کند که اینها نمونه‌هایی از این عدم ثبات است.

«نگوین هونگ تک» سفیر ویتنام در تهران نیز در ادامه این دیدار به نقش مقاومت در کشور ویتنام اشاره و بر چگونگی همکاری‌های بین المللی تأکید کرد.

سفیر ویتنام ضمن تأکید بر گسترش تعاملات میان ویتنام و ایران افزود: «ما علاقه مند هستیم تا از تجربیات ایران درخصوص برخی از مصوبات نیز بهره‌مند گردیم».

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.