به گزارش خبرآنلاین، شکیرا ایزابل مبارک ریپول خواننده معروف و همسر ثروتمند پیکه در مصاحبه با Canale ۵ ایتالیا گفت: شریک زندگی من کسی است که به زندگی خود، خانواده‌اش و البته تیم فوتبالش وفادار است. این برای من بسیار ارزشمند و مهم است. به نظر من بیشتر فوتبالیست‌ها مزدور هستند اما پیکه با همه فرق دارد، او یک بازیکن وفادار است.

او ادامه داد: به من ثابت شده که پیکه یک بازیکن وفادار است و هرگز به بارسلونا پشت نخواهد کرد. این نوع نگاه به فوتبال در زندگی نیز وجود دارد و وفاداری پیکه برای من یک اصل است. هواداران نیز این را درک می‌کنند و بازیکن وفادار به تیم را خوب می‌شناسند. پیکه بازیکنی است که با مکت بارسلونا متولد شده و رشد کرده و وقتی به بلوغ رسیده پیراهن بارسلونا را بر تن کرده است.

شکیرا درباره زندگی شخصی خود نیز گفت: میلان و ساشا در یک خانواده گرم و مستحکم زندگی می‌کنند و شاید یک خواهر یا برادر کوچک نیز در آینده‌ای نزدیک به آنها ملحق شود. ازدواج با یک فوتبالیست را هرگز در تصور خودد نداشتم اما این برای من مثل یک مجازات شیرین بود. پیکه همیشه مرا به بازگشت به کار حرفه‌ای خود دعوت می‌کند و این برای من بسیار ارزشمند است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.