به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در آیین تودیع و معارفه رؤسای زندان شهرستان شهرضا، اظهار داشت: اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا در توهین به ملت ایران وقیحانه و شرم‌آور بود.

 

وی ادامه داد: جای تأسف است که رییس جمهور یک کشور تا این اندازه از پیشینه جهان ناآگاه باشد که از عنوان جعلی خلیج ع ر ب ی استفاده ‌کند.

 

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران قاطعانه در برابر اظهارات ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا موضع‌گیری کردند و در این شرایط لازم است دولتمردان کشورمان هم برای حل مشکلات آنان به ویژه در بخش اقتصاد و معیشت بیشتر تلاش کنند.

 

محمودی اضافه کرد: دولت باید همان‌گونه که از حمایت مردم بهره می‌برد برای حل مشکلات آن‌ها که مهم‌ترین آن‌ها بیکاری و معضلات اقتصادی است، نیز تلاش کند.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به حمله تروریستی گروهک داعش به مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت مهم‌ترین اولویت کشور است که با تدابیر هوشمندانه رهبری و تلاش نیروهای مسلح و اطلاعاتی تأمین شده است.

 

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، افزود: اقتصاد مهم‌ترین اولویت کشور بعد از امنیت است که باید برای تقویت آن برنامه‌ریزی شود.

 

محمودی تصریح کرد: مسئولیت‌های دولتی ارثیه افراد نیستند که گمان کنند در آن‌ها ماندگار هستند، هر مسئول باید در مهلت کوتاهی که در اختیار دارد تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم انجام دهد.

 

وی گفت: هر مسئول نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند، اما می‌تواند با برخورد خوب و راهنمایی مردم آن‌ها را برای حل مشکلات یاری کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.