به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب اتلتیکومادرید در آذربایجان برابر قره‌باغ قرار گرفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست اتلتیکو بازی چندان درخشانی را به نمایش نگذاشت و فرصت‌هایی را که برای گلزنی داشت، از دست داد. آنتوان گریزمان، نیکلاس گایتان و یانیک کاراسکو می‌توانستند دروازه میزبان را باز کنند. از طرفی قره‌باغ نیز موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت. تلاش دو تیم در نیمه نخست بی‌نتیجه ماند و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم اتلتیکو بیشتر حریف خود را تحت فشار قرار داد حتی گریزمان در دقیقه ۵۲ دروازه میزبان را باز کرد اما داور آن را آفساید اعلام کرد. قره‌باغ در ضدحملات قصد داشت دروازه قرمز و سفیدپوشان را تهدید کند اما این اتفاق نیفتاد و یکی از بازیکنانش را به خاطر فریب داور از دست داد. پس از اخراج بازیکن میزبان اتلتیکو بیشتر قره‌باغ را تحت فشار قرار داد اما نتوانست گلی به ثمر برساند.

با این شرایط صعود شاگردان دیگو سیمئونه به دور بعد لیگ قهرمانان سخت شد. این تیم تاکنون از سه بازی تنها دو امتیاز کسب کرده است.

هفت دیدار دیگر هفته سوم این بازی‌ها ساعت ۲۲:۱۵ در نقاط مختلف اروپا برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی چلسی به مصاف رم می‌رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.