به گزارش ایلنا، مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا، اروپا و جهان نتوانست تیم باروحیه تاتنهام را در سانتیاگوبرنابئو شکست دهد و باید گفت آتش‌خانه این تیم در حال حاضر کمبودهایی دارد.

 

سفیدها در بیشتر بازی مسلط بودند اما با گل به خودی رافائل واران روی سانتر ارسالی سرژه اوریه عقب افتادند تا اینکه با پنالتی کریستیانو رونالدو قبل از پایان نیمه اول به گل تساوی رسیدند.

مادرید حتی می‌توانست روی خطای کاسمیرو روی فرناندو یورنته پنالتی بدهد یا هری کین یک فرصت طلایی را در اواخر بازی به خاطر درخشش کیلور ناباس از دست داد.

مادرید با وجود تمام کیفیتش بخصوص لوکا مودریچ و تونی کروس در خط میانی و اشرف حکیمی مدافع راست جوانش، تیم فرصت طلب همیشگی نبود هرچند هوگو لوریس چندین واکنش خیلی خوب از خود نشان داد.

رونالدو توپ را به تیرک زد و کریم بنزما روی ریباند نتوانست گل بزند مثل فرصت‌های متعدد دیگری که نصیب این فرانسوی شد. او البته ارزشی فراتر از زدن گل دارد، ایجاد ارتباط در خط میانی و حمله باعث می‌شود رونالدو در کنار این مهاجم ۲۹ ساله احساس آرامش کند. آن طرف هم کین نتوانست نامش را در فهرست گلزنان جای دهد.  در نهایت ۲۲ تلاش برای گل به نام رئال ثبت شد که هشت تا از آنها به نام رونالدو بود. مهاجم پرتغالی این فصل هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده هر چند در این بازی یک گل به آمار فوق‌العاده‌اش در لیگ قهرمانان اضافه شد.

تیم موریسیو پوچتینو هم ۱۵ تلاش داشت که از منظر رئال مادرید خیلی زیاد است. در لیگ هم داستان مشابهی است، تساوی خانگی با والنسیا و لوانته هواداران را ناامید کرده ضمن اینکه در برنابئو به بتیس باخته.

در این ورزشگاه تنها اسپانیول و آپوئل نیکوزیا را برده‌اند. البته تازه ابتدای فصل است. فصل قبل، در خانه و خارج از خانه با دورتموند مساوی کردند اما در مرحله حذفی فرم خودشان را پیدا کردند و در نهایت قهرمان شدند.

رونالدو برنامه‌ریزی کرده که در ماه‌های آوریل و مه به آمادگی بدنی لازم برسد و ممکن است همین اتفاق هم بیفتد اما تیم رئال هنوز آن غریزه کشندگی خود را به دست نیاورده. زین‌الدین زیدان هم امیدوار است قبل از یک لغزش خانگی دیگر، تیمش اوج بگیرد.

بن هیوارد

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.