به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، یک مسئول رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفت: مسئول سعودی که در ماه سپتامبر گذشته محرمانه به اسرائیل سفر کرد، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بود.

 

ارئیل کهانا روزنامه نگار صهیونیست نیز که در هفته نامه راستگرای "ماکور ریشون" کار می کند، در ماه سپتامبر گذشته در شبکه اجتماعی توییتر نوشته بود: بن سلمان با یک هیئت رسمی به اسرائیل سفر و با مسئولانی دیدار کرده است.

بخش عربی رادیوی رسمی رژیم صهیونیستی نیز روز هفتم سپتامبر گذشته گفته بود: یک امیر دربار پادشاهی سعودی محرمانه به اسرائیل سفر کرده و با مسئولان بلندپایه اسرائیلی درباره ایده پیشبرد صلح منطقه ای گفت وگو کرده است.

این درحالی است که ایوب قرا وزیر ارتباطات و نماینده حزب لیکود در کنست رژیم صهیونیستی نیز گفته بود: شمار زیادی از کشورهای عربی به نحوی روابط با اسرائیل دارند.این روابط از مصر و اردن شروع شده و عربستان و برخی کشورهای عرب خلیج فارس و شمال آفریقا و بخشی از عراق را شامل می شود.

وی در راستای سیاست رژیم اسرائیل برای ایرانی هراسی افزود: این کشورها با اسرائیل در نگرانی از ایران شریک هستند و اکثر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس آماده روابط دیپلماتیک آشکار با اسرائیل هستند زیرا احساس می کنند که از سوی ایران و نه اسرائیل تهدید می شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.