به گزارش تسنیم، همزمان با افزایش قیمت ۵ خودروی شرکت سایپا فروش این محصولات در بازار هم با تغییرات قیمتی روبه رو شده است. به عنوان نمونه امروز ساینا با افزایش۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۹ میلیون تومان، تیبا ۲ با افزایش ۲۰۰ هزار تومان ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. در خودروی سراتو اما واکنش بازار  نسبت به افزایش قیمت این خودرو معکوس بوده است. 

البته سراتو در ماه‌های گذشته ۳ میلیون زیر قیمت کارخانه در بازار به فروش می‌رسید و در حال حاضر هم که قیمت این خودرو در کارخانه به ۱۰۴ میلیون تومان رسیده فروشندگان خودرو با این استدلال که کسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی آنهم به سراتو نیست این خودرو را با قیمت ۹۹ تا ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسانند. سایر محصولات سایپا هم امروز در بازار با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی روبه رو بود.

در خودروهای ایران خودرو هم بازار با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی تعدادی از خودروها مواجهه بود. به نحوی که امروز تندر پلاس اتومات با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو پارس با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودروها در بازار امروز به شرح زیر است:

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.