به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور، رکورد عجیبی در دربی تهران دارد. در روزهای محرومیت طارمی از خط حمله پرسپولیس، علی علیپور تبدیل به ستاره این تیم شده است. بازیکنی که اولین گلش با پیراهن پرسپولیس را در دربی تهران زد و در آستانه بازی بزرگ پایتخت، در اوج آمادگی قرار دارد. علیپور قبل از این فصل که بهترین فصلش با پیراهن پرسپولیس است، رکورد فوق العاده‌ای در دربی داشت و این فصل می‌تواند رکوردش را بهتر هم بکند.

از زمان پیوستن علیپور به پرسپولیس، او در هر ۵ دربی که برگزار شده دقایقی به میدان رفته و جالب اینکه در ۴ بازی در این ۵ بازی، دقایقی که او در زمین بوده پرسپولیس برنده میدان شده است. دیگر بازی هم دربی رفت فصل پیش بود که بدون گل تمام شد.

علیپور در اولین دربی با پیراهن پرسپولیس و در لیگ چهاردهم، گل پیروزی بخش تیمش را زد. دربی رفت لیگ پانزدهم، او اواخر بازی وارد زمین شد و پرسپولیس توانست گل مساوی را وارد دروازه استقلال کند. بازی برگشت با حضور ثابت او پرسپولیس ۴-۲ پیروز شد. بازی رفت لیگ شانزدهم، با حضور ثابت علیپور بازی بدون گل مساوی به پایان رسید. دربی برگشت هم پرسپولیس ۳-۲ باخت، اما دقایقی که علیپور در زمین بود این تیم یک گل به استقلال زد و گلی نخورد!

۴ برد، یک مساوی، ۷ گل زده و فقط ۲ گل خورده، آمار دقایق بازی علیپور با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال است. بازیکنی که زمان زدن ۷ گل از ۸ گل تیمش در دربی‌های گذشته در زمین بوده و حضورش، تضمین گلزنی و موفقیت پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.