به گزارش تسنیم، تیم هیرنوین شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی هفته نهم اردویژه هلند شکست تلخ و خانگی ۴ بر صفر را برابر ویتسه پذیرا شد.

رضا قوچان‌نژاد که ۹۰ دقیقه در خط حمله تیم هیرنوین حضور داشت در این رابطه به شبکه فاکس‌ اسپورت هلند گفت: این شکست بسیار سنگین بود و هرگز سرگرمی نیست. روز بد ما بود و احساس بسیار تلخی دارم، البته در نیمه‌اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه‌دوم پایین‌تر از سطح خودمان بازی کردیم.

مهاجم ایرانی تیم هیرنوین ادامه داد: در نیمه‌ دوم با امید وارد شدیم اما اتفاق دیگری رخ داد. همواره سعی در تسلط بر بازی داریم و می‌دانستیم تیم ویتسه ۲ شکست سنگین داشته است. می‌خواستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم اما این برنامه به هم ریخت و پیش نرفت.

گوچی درباره اختلاف تعداد گل‌هایش در فصل جاری با فصل گذشته اردویژه هلند هم اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر نگران بازی هستم و اگر سطح موردنظرمان را نشان دهیم سپس شانس‌های گلزنی هم ایجاد خواهند شد. ما باید به آغاز کار برگردیم و نباید هم برای خودمان فشاری ایجاد کنیم. من بازیکن تنیس نیستم و وابسته به تیم هستم. اگر تیم خوب کار کند من هم می‌توانم از طرف خودم به خوبی کمک کنم.

وی در خاتمه با اعتماد به نفس گفت: ما به خوبی می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم و خوشبختانه چهارشنبه دوباره بازی داریم. اطمینان دارم همه چیر خوب خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.