به گزارش میزان، در حالی که لامبورگینی برای رونمایی از مدل اوروس آماده می شود، صحبت هایی پیرامون یک خودروی اسپرت سدان نیز به گوش می رسد اما همه این ها باعث نمی شود که فراموش کنیم این خودروساز ایتالیایی هرگز یک خودروی استیشن تولید نکرده است.

ایگور شیتیکو، طراح روس این طرح جذاب را برای لامبورگینی طراحی نموده تا رقیبی جدی برای GTC4Lusso فراری ایجاد کرده باشد. برای طراحی این لامبورگینی استیشن از طراحی خودروهای مختلف این شرکت از جمله سستو المنتو، رونتون و غیره الهام گرفته شده است اما در مجموع یک خودروی منحصر به فرد ایجاد شده است.

طراحی خودرو بسیار زاویه دار و خشن است. سه ورودی هوا در جلوی خودرو و دقیقا زیر دماغ تیز خودرو قرار داده شده همچنین شیشه لامبورگینی تا روی سقف ادامه دارد. طراحی این خودرو چیزی در مورد جزئیات موتوری آن بیان نکرده اما می توان انتظار داشت که اگر لامبورگینی این طرح را قبول کند، از موتور 4 لیتری V8 اوروس استفاده خواهد کرد.

البته به هیچ عنوان نباید انتظار داشت که این خودرو به این زودی ها مورد تایید قرار بگیرد یا حتی به تولید برسد اما این کانسپت می تواند ابتدای راهی برای تولید حداقل یک مدل لامبورگینی استیشن باشد چرا که مدل شاسی بلند اوروسهم ابتدا یک آرزو برای طرفداران این برند ایتالیایی بود که حالا به حقیقت تبدیل شده است.

1362870_1001362872_3501362869_162

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.