به گزارش ایسنا، مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، نیروهای مسلح و مسئولان استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این مراسم با بیان اینکه استقامت در مسیر حق مورد تاکید خداوند و دین اسلام است، اظهار کرد: نبود پایداری در مسیر مستقیم موجب عدم سلامت و قرار گرفتن ما در صراط ضالین و اهل غضب خواهد شد.

وی افزود: نباید از دشمن ترسید؛ چرا که دنباله‌روی از دشمنان نتیجه‌ای جز آتش دوزخ نخواهد داشت.

بهرامی فضای مجازی را سم خالص برای افراد ناآگاه دانست و گفت: اینکه مقام معظم رهبری از این فضا به نام قتلگاه نسل جوان یاد می‌کند نشان از این دارد که باید در فضا وارد شد و بستر لازم را برای آشنایی خانواده‌ها و نسل‌های جوان با آموزه‌های دینی فراهم کرد.

این مسئول قضایی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا با اروپا تقسیم‌ کار کرده و درصدد است با سخنان دیوانه‌وار غضب خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اروپائیان از یک‌سو از برجام حمایت می‌کنند و از سوی دیگر خواهان فشار بر ایران برای مهار قدرت نظامی و موشکی جمهوری اسلامی هستند.

ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: دشمنان آمریکایی و غربی در تلاش هستند برجام دوم و سوم را بر کشور ما تحمیل کنند ازاین‌رو در ابعاد و عرصه‌های مختلف بر کشور هجمه وارد می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی توانسته با ذلیل کردن دشمن در منطقه نفوذ بسیاری داشته باشد؛ لذا باید در مسیر خود پایدار باشیم که در این صورت خداوند یاری‌گر ما خواهد بود.

بهرامی اعلام کرد: برخورد قاطعانه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی موجب ناراحتی عده‌ای شده؛ لذا تلاش می‌کنند با زدن برچسب برخورد سیاسی و تهمت به مسئولان قضایی و قضات در برابر این مسیر سنگ‌اندازی کنند اما در این مسیر موفق نخواهند بود.

وی اضافه کرد: این در حالیست که طبق گفته‌های رئیس بانک مرکزی قوه قضائیه توانسته پول‌های بسیاری که توسط مفسدین برداشت‌ شده را به بیت‌المال بازگرداند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در پایان خاطرنشان کرد: مسئول جدید سازمان قضایی استان قزوین دارای روحیه‌ای قاطع، خوش‌برخورد و تجربیات بسیار در طول خدمت خود است که امید است در مسئولیت جدید نیز موفق باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات ۶ ساله ضرغامی مسئول سابق سازمان قضایی استان قزوین تقدیر و حکم مسئولیت جدید این سازمان به محمد دارابیان تحویل داده شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.