به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، در خصوص مسابقات فوتبال لیگ برتر، جام حذفی و لیگ دسته اول آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

فولاد خوزستان- سایپا تهران / هفته دهم لیگ برتر۲۷ مهر 

در این دیدار محمد دایی مربی تیم سایپا به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد، به استناد بند ۲ ماده ۶۳ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

استقلال تهران - نساجی مازندران / مرحله ۱/۸ جام حذفی - ۲۸ مهر 

مهدی پاشازاده سرمربی تیم نساجی مازندران به علت رفتار غیر مسئولانه  که منجر به توقف بازی  شد به استناد بند ۴ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکم شد.ضمنا تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگران  که منطبق با بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۸۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مس رفسنجان – راه آهن تهران / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر 

جعفر ابراهیمی مربی تیم راه آهن تهران که به دلیل اعتراض مکرر و نامعقول به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

نفت  مسجد سلیمان – ملوان انزلی / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر

تیم نفت مسجد سلیمان به علت تخلف تماشاگران ، فحاشی به داور و ورود یک تماشاگر به داخل زمین مسابقه ، که منطبق با ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۵۰میلیون ریال  جریمه نقدی محکوم شد.

مس کرمان – اکسین البرز / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر

علیرضا فلاح متصدی تدارکات  تیم اکسین البرز که به دلیل رفتار زننده و غیر ورزشی  از زمین مسابقه اخراج شد به علت عدم رعایت مفاد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

صبای قم – شهرداری ماهشهر / لیگ دسته اول فوتبال – ۱۸ مهر

حمید عبدالهی مربی تیم صبای قم به دلیل اعتراضات مکرر که منجر به اخراج  وی  شد به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

آرای صادره قطعی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.