به گزارش مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دربی هشتاد و پنجم پایتخت که بعداز ظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد، شرایط تیمش را تشریح کرد.

برای داور آرزوی موفقیت می‌کنم

سرمربی استقلال در ابتدا گفت: برای فوت یکی از بزرگترین بازیکنان پرسپولیس باید تسلیت بگویم و سپس می خواهم پیش از دربی درباره داور بازی قبلی بگویم. داور دیدار قبلی ما در بازی با نساجی بسیار عالی بود و جذبه زیادی داشت. برای داور بازی فردا هم آرزوی موفقیت می کنم.

روحیه  استقلال فوق العاده است

شفر سپس درباره دربی افزود: من چند دقیقه زودتر به کنفرانس آمدم و خوشحالم که اینجا هستم. تک تک بازیکنان تیمم تلاش می کنند. بازیکنان روحیه تیمی و فردی بسیار فوق العاده ای دارند. این احساس هر روز بیشتر از اینها می شود. هر روز به این موضوعات فکر می کنیم و تلاش داریم. همه بازیکنان می خواهند بهتر و بهتر شوند.

شاید بهتر بود دیرتر به پرسپولیس می‌خوردیم

وی خاطرنشان کرد: ما می خواهیم هر روز بهتر شویم. هر بار هم به زمین رفته ایم برای مساوی بازی نمی کنیم و فقط به بردن فکر می کنیم. برای بازی قبلی و این بازی، آنالیز بسیار خوبی داشتیم. بازی قبلی را دیدیم که در ۲۰ دقیقه آخر، کمی خسته شدیم اما در دربی فردا می خواهیم بازی بهتری انجام دهیم. شاید بهتر بود چند هفته دیرتر به دربی می رسیدیم اما الان وقت بازی است و باید کار کنیم.

بهترین نتیجه را می خواهیم

وی در ادامه تصریح کرد: باید تمام تلاشمان را داشته باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. می خواهیم ببریم و آماده سازی خوبی هم برای این موفقیت داشته‌ایم. چیزی که از این دربی می خواهیم این است که هوادارانمان بیایند و ما را با تشویق هایشان به اوج تلاش هایمان برسانند.

باید ۲۰ درصد از پرسپولیس بهتر باشیم

سرمربی استقلال درباره اهمیت این دربی گفت: شاید در آلمان بازی بایرن و مونیخ ۱۸۶۰ زیبا باشد. فکر می کنم بهترین دربی آسیا همین دربی تهران است. ما اگر می خواهیم بهتر باشیم باید ۲۰ درصد بهتر از پرسپولیس باشیم. برای پیروزی باید حس کنیم دو دیدار دربی داریم که در یک بازی فشرده شده است.

بازیکنانم به طرز عجیبی آماده هستند!

شفر افزود: امروز صبح جلسه فنی با بازیکنانم داشتم و دیدم که به طرز عجیبی بازیکنانم آمادگی دارند. من اطمینان دارم تماشاگران بسیار خوبی داریم که می توانند کمکمان کنند تا نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا نتیجه غافلگیر کننده هم بگیریم.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.