به گزارش ایسنا، هواداران پرسپولیس و استقلال برای دربی هشتادوپنجم با راه متفاوتی برای خرید بلیت بازی مواجه شدند. آنها به جای ورود به سامانه خرید بلیت مسابقات فوتبال باید با در دست داشتن کارت ملی به شعب یک موسسه اعتباری مراجعه کرده و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند. این در حالی است که برای شهرآورد این دور با توافقات انجام شده، سازمان لیگ بلیت‌فروشی این بازی را به باشگاه میزبان یعنی پرسپولیس واگذار کرده و در نهایت این باشگاه نیز این کار را به اسپانسر خود  واگذار کرده است.

تا پیش از این هم طی روالی برخی بانک‌ها برای مشتریان خود در قالب طرح‌هایی که برای هواداری از باشگاه‌های فوتبال به اجرا درمی‌آوردند افتتاح حساب کرده و از رسوب پول آنها در بانک، بخشی را به نفع باشگاه مورد نظر واریز می‌کردند و در نهایت در زمانی که باشگاه بازی داشت، هوادار می‌توانست با کارت بانکی بانک مربوطه نسبت به خرید بلیت اقدام کرده و بخشی را به عنوان تخفیف دریافت کند که تا حدودی نیز بین بانک‌ها روالی طبیعی بود.

اما این دفعه برای اولین بار یک موسسه به طور کامل بلیت‌فروشی بازی فوتبال را برعهده گرفته و دیگر متقاضیان به جای مراجعه به سامانه خرید بلیت مسابقات فوتبال باید به یک موسسه بانکی برای خرید بلیت مورد نظر مراجعه کنند. اقدامی که هرچند عنوان می‌شود طبیعی است اما در هر صورت غیرمتعارف به نظر می‌رسد.

اکنون مشتریان شبکه بانکی در هنگام مراجعه به موسسه مربوطه با هوادارانی که برای خرید بلیت‌ نیز مراجعه کرده اند مواجه خواهند شد. تعداد ۱۰۰ هزار نفری که بخشی از آنها از طریق سامانه اینترنتی موسسه و برخی هم از طریق مراجعه حضوری این کار را انجام می‌دهند.

دربی ۸۵ فردا(پنج شنبه) به میزبانی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بلیت فروشی این بازی از روز دوشنبه (اول آبان ماه) از طریق موسسه کوثر به دو روش اینترنی و مراجعه حضوری در شعب انجام می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.