به گزارش مهر، سید محمد موسوی شامگاه شنبه در جمع  خبرنگاران افزود: با هدف اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با توجه به درخواست های مردمی، پلیس این شهرستان در یک عملیات ضربتی، ۴۴ نفر از افرادی که تحت تعقیب پلیس و محاکم قضایی بودند را دستگیر کرد.

موسوی  با اشاره به اینکه ماموران در این طرح  ۴۴ نفر را دستگیر کردند، گفت: هفت نفر از این افراد سارق و سه نفر تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی بوده اند و ۱۶ نفر نیز قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر بودند که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.  

موسوی ابراز داشت: در همین راستا ۵۹ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد که چهار دستگاه از موتورسیکلت ها  سرقتی بوده است.

فرمانده انتظامی گچساران بیان داشت: خودروها و موتورسیکلت های متخلف و فاقد پلاک به پارکینگ منتقل شدند و در خصوص ۴۰ خودروی شیشه دودی نیز اعمال قانون شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح،  تقریبا دو کیلوگرم انواع مواد مخدر در بسته بندی های آماده فروش از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی کشف شد و چندین محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال که عمدتاً مواد خوراکی و لوازم خانگی فاقد مجوز گمرکی بود،   کشف و ضبط شد.  

موسوی خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.  

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده  تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.