به گزارش مهر، حجت الاسلام سیدکاظم صدیقی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه نتیجه مذاکرات برای ما منفعت به دنبال داشت، گفت: رهبر انقلاب هم بارها فرموده اند که این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه به نتیجه نرسد ملت ایران ضرر نخواهد کرد یعنی در واقع مذاکرات به هر حال برای ما منفعت به دنبال داشته است.

وی افزود: مذاکرات از نظر ما هم اتمام حجت بود و هم روشنگری، برای کسانی که فکر می کردند آمریکا قابل اعتماد است و با مذاکره می شود از آنها به نفع ملت بهره ای برد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رهبری انقلاب به دولت و تیم مذاکره کننده اجازه داد تا این مذاکرات انجام شود و در نهایت بدعهدی آمریکا برای همه از جمله خود اینها اثبات شد. از این رو این مذاکرات به نفع ملت بود.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: کسانی که فکر می کردند سختگیری های جبهه انقلاب بهانه ای است که آمریکا با ما بدرفتاری کند فهمیدند ذات نظام آمریکا با ما مخالف است. اینها با عزت ملت ها تضاد دارند و با اسلام نیز عناد ریشه ای دارند.

وی تصریح کرد: نظام سلطه کشوری را که با شعار دین بخواهد استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پیدا کند را برنمی تابند و چون زورگو هستند جز زور هیچ منطقی را نمی پذیرند. این مذاکرات چهره واقعی نظام سلطه را روشن کرد و هیچ ابهامی در این باره باقی نماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.