به گزارش ایسنا، سردار محسن فتحی زاده در حاشیه بازدید از مرز چزابه، اظهارداشت: با همت مسئولان و فرماندهان استان خوزستان زیرساخت های لازم برای پذیرایی از زوار در مرزهای شلمچه و چذابه آماده شده است؛ همچنین نسبت به سال گذشته تلاش های بسیار خوبی در حوزه پارکینگ ها، مواکب و سامانه های کنترلی انجام و ظرفیت آنها نیز افزایش یافته است.

 

 

 

وی ادامه داد: امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته پذیرای هموطنان باشیم و نیروها نیز آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) هستند.

 

فتحی زاده اظهار کرد: برای مرزهای شلمچه و چذابه، نیروهای تقویتی پیش بینی شده که در روزهای آینده با توجه به افزایش جمعیت، وارد صحنه می شوند و برای عبور امن و نیز تسهیل تردد زوار کمک خواهند کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: زائرانی که به دو مرز شلمچه و چزابه مراجعه می کنند باید دارای روادید معتبر باشند و به هیچ وجه امکان صدور گذرنامه و ویزا در مرز وجود ندارد.

براساس گزارش سایت پلیس، فتحی زاده در خاتمه گفت: انشاءالله با همکاری مردم و تلاشی که همه همکارانم و مسولان محلی در ارائه خدمات به زوار دارند، سفری توأم با امنیت، آرامش و با معنویت برای هموطنان در پیش داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.