محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه دولتی مسکو از زمان برگزاری اجلاس مشترک رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه که نخستین دور آن در سال 94 در مسکو برگزار شد، ابعاد گسترده‌تری یافت و دور دوم این اجلاس در مهر سال گذشته به میزبانی دانشگاه تهران در ایران و دور سوم آن هفته گذشته در روسیه برگزار ش

وی ادامه داد: در این نشست راهکارهای بهبود روابط علمی و آموزشی بررسی و اجرایی سازی تفاهم نامه های منعقد شده میان دو دانشگاه های مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف این سفر تنظیم برنامه عملیاتی و اجرایی سه ساله آموزشی، مرور برنامه اجرایی کنفرانس سوم و برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس چهارم در تهران از دیگر محورهای این دیدار بود.

نیلی اضافه کرد:همچنین در این نشست درخصوص تعمیق روابط میان دانشگاه‌های 2 کشور و بررسی مشکلات اجرایی سازی تفاهم‌نامه های علمی و آموزشی میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی یادآورشد: فعالیت های علمی و آموزشی مانند تبادل دانشجو، برگزاری دوره و پروژه های مشترک میان دانشگاه های برتر ایران و روسیه درحال انجام و برگزاری است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.