به گزارش ایلنا، پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف سایپا می‌رود و در شرایطی این دیدار برگزار می‌شود که سرخپوشان برای پیشی گرفتن از رقبا در کورس بالای جدول نیاز به هر ۳ امتیاز این مسابقه دارند.

شاگردان برانکو پس از برد شیرین در دربی حساس پایتخت با روحیه خوبی به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا می‌روند و این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که مصدومیت دو مدافع پرسپولیس احتمال وقوع چند تغییر در ترکیب اصلی را ایجاد کرده است.

شجاع خلیل‌زاده و محمد انصاری که اخیراً در تمرینات تیم‌شان دچار مصدومیت شده‌اند تا چند روز گذشته صحبت از غیبتشان مقابل سایپا بود ولی اخیراً با تلاش‌های کارد پزشکی تیم، خلیل‌زاده مشکلی برای بازی ندارد و در دیدار هفته یازدهم تیمش حضور خواهد داشت.

محمد انصاری، دیگر مدافع مصدوم سرخپوشان هم با اینکه گفته می‌شود احتمالاً مقابل سایپا غایب است، ولی شنیده‌ها از احتمال حضور وی در این دیدار حکایت دارد.

اگر این دو بازیکن برای بازی با سایپا مشکلی نداشته باشند، احتمالا برانکو ترکیب بازی با استقلال را مجدداً به کار خواهد گرفت.

با این وجود اگر انصاری به بازی هفته یازدهم تیمش نرسد، تغییراتی در چینش دفاعی سرخپوشان ایجاد می‌شود که چند احتمال در مورد آن وجود دارد.

احتمال اول رفتن حسین ماهینی از دفاع راست به دفاع چپ خواهد بود که با این تغییر، صادق محرمی وارد ترکیب اصلی می‌شود.

احتمال دیگر استفاده از محسن ربیع‌خواه در پست دفاع چپ است که در این صورت سرخپوشان با یک هافبک دفاعی یعنی کمال کامیابی‌نیا وارد زمین می‌شوند و این موضوع به معنای بازگشت محسن مسلمان به ترکیب اصلی است.

احتمال ضعیفی هم وجود دارد که سرخپوشان شایان مصلح را در دفاع چپ استفاده کنند و اگر این اتفاق بیافتد، چینش خط هافبک این تیم تغییری نخواهد داشت.

سرخپوشان در سایر نقاط زمین مشکل خاصی ندارند و مهره‌های اصلی‌شان را در اختیار دارند و همین موضوع احتمال نیمکت نشینی دوباره محسن مسلمان در خط هافبک و استفاده از زوج موفق منشا - علیپور در خط حمله را زیاد می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.