«حسن نسیمی» مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در گفتگو با ایلنا درباره دلایل وقوع حادثه  انفجاردکل ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت: بازرسان کار استان خوزستان به دستور وزیر کار از بَدوِ  اطلاع از وقوع حادثه آتش سوزی  در محل  حادثه مراجعه کرده‌اند و در حال بررسی محل حادثه هستند تا گزارش خود را تکمیل کنند.

نسیمی با اظهار تاسف از مرگ  دوکارگرای که در حادثه روز یکشنبه جان باختند ، افزود: متاسفانه در این حادثه تعداد ۴ کارگر دیگر دچار سوختگی وجراحت شده اند که پی گیر وضعیت آنها هستیم.

وی  افزود:  بر اساس تقسیمات کشوری موقعیت جغرافیایی چاه شماره ۱۴۷ رگ سفید ۲ (محل وقوع حادثه) در استان بوشهر قرار دارد، اما با توجه به اهمیت موضوع وبرای رسیدگی به وضعیت کارگران آسیب دیده همکاران بازرس کار استان خوزستان به سرعت در محل حادثه حاضر و اقدام به بررسی آن نموده اند و در این راستا با همکاران محترم استان بوشهر نیز در تماس و هماهنگی هستیم.

گفتنی است در حادثه روز یکشنبه دکل نفتی ۹۵ رگ سفید بر اثر وقوع آتش سوزی ۲ کارگر به اسامی «محمد سلیمی چگینی» و « فرزاد ارزانی »جان خود را از دست داده و۴ کارگر دیگر دچار سوختگی شده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.