به گزارش ایسنا، سردار سیدمسعود جزایری با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رابطه با وحدت سپاه و ارتش در زمینه مباحث استراتژیک و تاکتیکی، اظهار کرد: خوشبختانه از زمان پیروزی انقلاب و شکل گیری سپاه و در دوران دفاع مقدس جلساتی با عنوان نشست‌های وحدت برگزار شد. عمده مباحث این نشست‌ها در رابطه با مسائل استراتژیک و تاکتیکی  راه‌های تکمیلی خودش را طی کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اخیرا هم با توجه به موضع گیری‌های خصمانه‌ای که آمریکا علیه سپاه داشت ما با امواج بی نظیر مردمی در حمایت از نهادهای انقلابی و سپاه پاسداران بودیم و همین مساله تو دهنی بزرگ ملت بصیر ایران به آمریکا بود.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: در همین راستا شاهد بودیم که از سوی برادران ارتش نیز اظهار محبت نسبت به سپاه شد و در این زمینه نشست‌های اخوت بین شان برگزار شد. از طرف سردار باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح نیز به دلیل رویکرد مجددی که در راستای هماهنگی و وحدت بخشی بین نیروهای مسلح صورت گرفت از ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: امیدواریم روز به روز همدلی و وحدت میان تمام نهادها و ملت ایران بیشتر شود و این قطعا در راستای تامین منافع ملی و امنیت کشور خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.