به گزارش ایسنا، مصطفی تاج اظهار کرد: مهمترین اولویت برای دولت دوازدهم عمل به وعده ها و برنامه هایی است که آقای روحانی در انتخابات مطرح کردند، آن وعده ها در واقع پیمانی است که آقای روحانی با مردم بسته بود و مردم بر اساس آن رای دادند.

وی افزود: انتظار ما به عنوان نیروهای سیاسی از آقای روحانی فقط اجرای وعده هایش است. ما مطالبات اصلاح طلبانه خود را از آقای روحانی انتظار نداریم، زیرا ایشان کف مطالبات اصلاح طلبانه ما را نمایندگی می کنند ولی مصر هستیم آنچه وعده داده شده محقق شود و هر کدام از وعده ها اجرا شدنی نیست انتظار داریم به صورت شفاف به مردم اعلام شود که نمی توانیم آنها را محقق کنیم.

 

نمی‌گذاریم اختلافی درون جبهه اصلاحات ایجاد شود

 

همچنین ایلنا نوشت:

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره همکاری این حزب با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: حزب کارگزاران با شورای عالی سیاست همکاری کامل دارد و هرجا که لازم باشد از مواضع خود برای جلوگیری از اختلاف میان جبهه اصلاحات کوتاه می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به حواشی به وجود آمده مبنی بر این که حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات ریاست جمهوری آینده در کنار علی لاریجانی قرار خواهد گرفت، گفت: در جلسه این سوال از آقای مرعشی پرسیده شد ایشان تکذیب کرد و گفت حزب کارگزاران سازندگی با آقای لاریجانی هیچ‌گونه صحبت و گفت‌وگویی نداشته‌اند و چنین زمینه‌ای هم وجود ندارد.

نمازی خاطر نشان کرد: روحانی رئیس‌جمهور است و برای انجام امور باید مجلس با در ارتباط باشد. حزب کارگزاران به هیچ عنوان وارد مباحث انتخابات ریاست‌جمهوری نشده و قرار است بعد از کنگره به بررسی شرایط انتخابات مجلس بپردازد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده با علی لاریجانی تعامل داشته باشد، گفت: همکاری که در حال حاضر حزب کارگزاران با شورای عالی سیاست‌گذاری دارد در نوع خود بی سابقه است و آقایان مرعشی و کرباسچی کاملا با آقای خاتمی همکاری می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.