مهدی حجت در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سیاست جدید مدیریت شهری در بخش ساخت و ساز،اظهار کرد: در این دوره تلاش می شود که ساخت و سازها در مناطق بر اساس قوانین و مقررات و طرح تفصیلی و طرح جامع صورت بگیرد.

وی با اشاره به ساخت برج‌ها در مناطق مختلف شهر تهران بیان کرد: متاسفانه صدور پروانه‌های بی حساب و کتاب در سال‌های گذشته چهره شهر را تغییر داده و همینک زندگی در شهر تهران دشوار و سخت شده است.

حجت با اشاره به اینکه صدور پروانه برای ساخت باید روال قانونی خود را طی کند،گفت: متاسفانه در طی سال‌های گذشته مجوزهای داده شده که نگرانی بسیاری را برای مدیریت شهری ایجاد کرده است که امیدواریم با تمهیداتی بتوانیم از ساخت و سازهای اینگونه جلوگیری کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: در تلاش هستیم با همکاری شورای شهر تهران و به ویژه کمیسیون معماری شورای شهر تهران، طرح و لوایحی را برای ساماندهی به ساخت و سازها تصویب کنیم.

وی اضافه کرد: قطعا در این دوره از مدیریت شهری و با توجه به تاکید شهردار تهران از ساخت و سازهای غیر قانونی جلوگیری خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم برخی از سودجویان با اعمال نفوذشان به اهداف خود برسند و تراکم فروشی کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.