به گزارش تسنیم به نقل از المیادین، بامداد امروز چهارشنبه در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک هتل در منطقه سحار واقع در صعده در شمال یمن، ۲۶ تن به شهادت رسیده و ۹ نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی یک هتل و مراکز خرید بازار اللیل در سحار سعده را بمباران کردند که در پی این حملات، ۲۶ تن به شهادت رسیده و ۹ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد و احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

مجروحان این حادثه به بیمارستان الجمهوری در صعده منتقل شده‌اند و این در حالی است که این بیمارستان با کمبود امکانات پزشکی مواجه است.

 جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

شب گذشته نیز در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش بلاد‌الروس در جنوب صنعا، ۸ شهروند یمنی به شهادت رسیده و ۲۵ نفر نیز زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.