به گزارش ایسنا، مدیر ستاد اقامه نماز استان در جلسه هم اندیشی توسعۀ ترویج فرهنگ نماز، اعلام کرد: مسجد دانشگاه پسرانه فنی و حرفه ای قم توسط خیرین احداث خواهد شد.

وی درجمع مسئولان این دانشگاه و خیرین استان گفت: منطقۀ پردیسان قم از کمبود مسجد رنج می برد و امیدواریم کلنگ احداث مسجد دانشگاه فنی و حرفه ای که مسجد دو منظوره خواهد بود به زودی به زمین زده شود.

 

محمد خامه یار تصریح کرد: با ایجاد زیر ساخت‌ها در مراکز دانشگاهی و آموزشی امیدواریم زمینۀ حضور حداکثری دانشجویان در اقامۀ نماز و معارف دینی فراهم شود. بسیاری از مراکز دانشگاهی قم در منطقۀ جدید پردیسان از وجود مسجد محروم هستند و همت افراد نیک اندیش و خیر را میطلبد.

 

مدیر ستاد اقامۀ نماز استان همچنین اظهار کرد: با تشکیل مجمع خیرین استان امیدواریم خلاهای موجود را برطرف کنیم. تعداد مساجد، با جمعیت رو به رشد منطقۀ پردیسان همخوانی ندارد و از خیرین درخواست توجه به این امر مهم داریم.

 

در این نشست، محمد مهدی اردستانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گفت: در ساخت مسجد این دانشگاه از فارغ التحصیلان بهره‌مند خواهیم شد و این مسجد به عنوان اولین مسجد الکترونیکی هوشمند کشور خواهد بود که از فن آوری روز استفاده می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.