به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اتفاقی عجیب عروس جوانی که قصد کشتن داماد را داشت، به صورت تصادفی  ۱۵ عضور خانواده و اقوام او را کشت. در حالی که آسیه بی بی با ریختن سم در داخل شیر قصد داشت نامزدش امجد اکرم را به قتل برساند اما مادر امجد از این شیر برای درست کردن ماست محلی استفاده کرد.

نقشه شیطانی عروس برای کشتن داماد فاجعه آفرید + تصاویر

 پس از آنکه  27 نفر از خانواده و اقوام داماد از این ماست استفاده کردند، 15 نفر آنها بلافاصله جان خود را از دست دادند و وضعیت  12 نفر از آنها وخیم گزارش شده است. این اتفاق در شهر پنجاب  پاکستان رخ داد و گفته می شود علاقه این دختر به یک مرد دیگر باعث شده است تا وی این نقشه شوم را طراحی کند.

نقشه شیطانی عروس برای کشتن داماد فاجعه آفرید + تصاویر

 این دختر ابتدا نقش خود در این ماجرا را انکار کرد اما سپس لب به اعتراف گشود. جالب اینکه وی در اعترافات خود آلوده کردن شیر را رد کرده و  مرد مورد علاقه خود را مقصر معرفی کرده است. وی در این خصوص گفت : " مردی که به من علاقه دارد از من خواست تا در داخل شیر سم بریزم و به نامزدم بدهم اما من این کار را انجام ندادم. او از من تقاضای ازدواج کرده بود اما من به او جواب رد دادم."

 گفتنی است؛ در تصاویری که منتشر شده است خانواده داماد در حال حفر قبر برای دفن قربانیان حادثه و همچنین مشغول عزاداری برای آنها دیده می شوند.

نقشه شیطانی عروس برای کشتن داماد فاجعه آفرید + تصاویر

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.