به گزارش ایسنا، امروز (۱۱ آبان ماه) هفت نشست تخصصی و کارگاه آموزشی توسط بخش بین‌الملل نمایشگاه و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

بر این اساس، نشست «مجله‌های علمی عمومی؛ ترویج علم به زبان ساده» با حضور بابک نیکخواه بهرامی، محمد جباری و سیدمحمدعلی ضیایی از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۵ در تالار گفت‌وگوی شماره ۳ برگزار می‌شود.

همچنین نشست تخصصی «شبکه‌های اجتماعی و بحران هویت» با حضور محمدحسین امامی، جواد افتاده و حسین بصیریان جهرمی در تالار گفت‌وگوی شماره ۳ از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۸:۴۵ برگزار می شود.

نشست «رونمایی از کتاب خبرگزاری‌های ایران: به ضمیمه محیط شناسی راهبردی سایت های خبری ایران» به قلم رضا مقدسی و فرشاد مهدی پور از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۵ در تالار گفت وگوی شماره ۲ برپا می‌شود.

نشست فرح الزمان ابوشعیر، خبرنگار سایت العربی الجدید انگلستان نیز با موضوع «العربی الجدید: ابزاری برای تاثیرگذاری بر دولت‌ها و جوامع» از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار شد.

همچنین نشست خبری خبرنگار تلویزیون اولوسال ترکیه با موضوع «همه پرسی در اقلیم کردستان در نقش اسرائیل و ارتباط کشورهای منطقه در این همه پرسی» از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در بخش بین الملل بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.