به گزارش ایلنا بعد از مدت‌ها که تیم استقلال با تعداد کم بازیکن در تیم ملی و اردوی آن مواجه بود، کارلوس کی‌روش این ‌بار سنت‌شکنی کرد و با دعوت از ۷ استقلالی به اردوی تیم ملی آنها را در آستانه دیدار مقابل نفت تهران شگفت‌زده کرد.

 

حالا استقلال بیشترین نماینده را در اردوی تیم ملی دارد. هرچند ظاهرا بالا رفتن تعداد ملی‌پوشان استقلال باید جای خوشحالی برای این تیم و عواملش داشته باشد اما واقعیت این است که شفر چندان هم بابت بالا رفتن تعداد ملی‌پوشانش خوشحال نیست.

سرمربی آلمانی آبی‌پوشان قصد داشت با استفاده از تعطیلات لیگ تفکرات خودش را به تیم القا و بازیکنان را هرچه بیشتر با تفکراتش آشنا کند. جدایی ۷ بازیکن اصلی این تیم حتی اگر به بهانه حضور در اردوی تیم ملی باشد، حداقل ضرری که برای تیم استقلال دارد این است که آنها مثل سایرین نمی‌توانند در این مدت به شفر و تفکراتش نزدیک شوند.

سید‌حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، سید‌مجید حسینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی ۷ بازیکن استقلال هستند که در فهرست کارلوس کی‌روش قرار گرفتند و از روز پنج‌شنبه نیز در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند. البته دعوت از بعضی بازیکنان استقلال در شرایط فعلی جای تامل بیشتری دارد و تعجب‌برانگیز است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.