به گزارش ایلنا، تیم ذوب آهن که لیگ را با هدایت امیر قلعه نویی، پرنوسان آغاز کرد  همچنان به این روند خود ادامه می‌دهد. آنها در هفته اول در مشهد مقابل تیم سیاه‌جامگان متوقف شدند و پس از آن مقتدرانه در خانه از سد گسترش فولاد عبور کردند. ذوبی‌ها در هفته بعد در تهران مقابل پیکان متوقف شدند تا لیگ را پراز فراز و نشیب آغاز کنند. آنها در هفته چهارم شهرآورد اصفهان را به رقیب سنتی خود یعنی سپاهان باختند تا شرایط بر وفق مراد قلعه‌نویی پیش نرود.

 

ذوبی‌ها پس از آن در آبادان به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و زمینه‌های بحران در تیم ژنرال کم کم هویدا شد. پس از آن اما در هفته ششم، شاگردان قلعه‌نویی آتش به پا کردند و با شش گل حریف خوزستانی خود یعنی استقلال را بدرقه کردند.

نتیجه‌ای که نوید بازگشت ذوب به روزهای طلایی را می‌داد. این اتفاق اما در نهایت رخ نداد چون آنها پس از برد شش گله خود مقابل استقلال خوزستان، در پنج هفته بعدی آن طعم برد را نچشیدند و ذوب آهن با قلعه نویی به بحرانی جدید وارد شد. بحرانی که طلسم بردن را در این تیم ایجاد کرد.

آنها از هفته ششم و آخرین بردشان تا کنون ۴ مساوی و یک باخت به دست آوردند و فاصله زیادی با تیم‌های در کورس گرفته‌اند. شاید تنها شانسی که قلعه نویی و تیمش در این مقطع زمانی دارند، تعطیلات لیگ است.

در واقع اینکه قلعه‌نویی چطور بتواند از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کند، ارتباط مستقیمی دارد با روندی که ذوب آهن در ادامه لیگ در پیش می‌گیرد و اینکه آیا ذوبی‌ها می‌توانند طلسم نبردن خود را بشکنند یا خیر؟

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.