به گزارش مهر، ژیلا صادقی درباره موضوعات و سوژه های برنامه «نگی که نگفتی» که شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش می شود، بیان کرد: خدا را شکر هر سوژه ای که انتخاب می کنیم مردم با ما مشارکت دارند و حتی متن های برنامه براساس پیامک ها و درددل های آنها نوشته می شود.

این مجری تلویزیون درباره اینکه چقدر باید برای برنامه مطالعه داشته باشد، اظهار کرد: من چندان اهل فضای مجازی نیستم و هنوز هم اهل خواندن و ورق زد مجله و روزنامه هستم و دوست دارم کاغذ به دست بگیرم. متاسفانه فضای مجازی همه را درگیر کرده و بیشتر افراد در حال سلفی گرفتن از خود و نمایش این هستند که چه می خورند و چه انجام می دهند. اینها باعث می شود که کمتر سراغ این موضوع بروند که بخواهند ببینند چه اندوخته ای دارند و بخواهند آن را بیشتر کنند.

او در واکنش به اینکه چقدر تلویزیون نسبت به مطرح کردن مشکلات جامعه باز است، اظهار کرد: خدا را شکر چون این برنامه اتفاقات خود جامعه را بیان می کند هیچ محدودیتی ندارد و البته من اعتقاد دارم خط قرمز غیرمنطقی در تلویزیون وجود ندارد و برخی خط قرمزها را مجری و گوینده ای که به کارش اشراف ندارد، ایجاد می کند. من به عنوان مجری که سال ها در تلویزیون کار کردم هیچ گاه دچار مشکل نشده ام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.