به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش با حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از نزدیک در جریان وضعیت ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در آستانه حضور در مسابقات جهانی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار علی مرادی با قدردانی از حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تمریناتی که عزیزان انجام می‌دهند یک کار تاریخی در ورزش ایران است. نمی‌گویم این کار بی‌نظیر اما کم‌نظیر است و کار بزرگی با حمایت‌های شما در حال شکل گرفتن است. امیدوارم با حمایت‌های شما و تلاش ورزشکاران نتیجه‌ای کسب کنیم که دل مردم ایران را شاد کنیم.

در ادامه سلطانی‌فر خواستار شنیدن صحبت‌های کادر فنی و وزنه‌برداران شد.

بیرانوند سرمربی تیم ملی با قدردانی از حضور وزیر ورزش گفت: خواهش می‌کنم وزنه‌برداری را به صورت ویژه ببینید. کمتر از ۱۰ ماه به بازی‌های آسیایی مانده و سه سال به المپیک. اگر قرار است از وزنه‌برداری توقع مدال‌آوری باشد باید نگاه ویژه‌تری به بچه‌ها صورت گیرد و نگاه گلخانه‌ای در میان نباشد. از شما خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌تری نسبت به وزنه‌برداری داشته باشید تا ان‌شاءالله بتوانیم نتایج درخشانی را در رویدادهای پیش رو کسب کنیم.

در ادامه این دیدار بهداد سلیمی گفت: قطعا حضور شما باعث افزایش روحیه ورزشکاران شده و از شما می‌خواهم ان‌شاءالله پس از مسابقات جهانی پاداش ویژه‌ای را از وزارت ورزش و همچنین دیدار وزنه‌برداران را با رئیس‌جمهور داشته باشیم.

همچنین سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو نیز در سخنانی کوتاه خواستار حمایت‌های هر چه بیشتر مسوولان از تیم ملی وزنه‌برداری شد.

سهراب مرادی نیز با قدردانی از حضور وزیر ورزش گفت: چند سالی بود این اتفاق نیفتاده بود. ما سالیان سال است ورزش می‌کنیم و وقتی ورزش را کنار می‌گذاریم هیچ پشتوانه‌ای نداریم تا روی آن حساب کنیم. سال‌های گذشته برای قهرمانی جهان ۱۵۰ سکه پاداش می‌دادند اما الان ۸۰ سکه پاداش می‌دهند. با وجود این که سال به سال باید پاداش‌ها بیشتر شود اما این موضوع در قبال قهرمانان اتفاق نیفتاده و میزان پاداش‌ها کمتر شده است.

وزیر ورزش و جوانان نیز پس از شنیدن صحبت‌های وزنه‌برداران گفت: دیروز یک سال شد که در خدمت ورزش ایران هستم. برای سومین مرتبه است که در خدمت دوستان وزنه‌برداری هستم. ما اگر می‌خواهیم برای مسابقات المپیک آماده شویم باید از همین الان آماده شویم و بذرهایمان را بکاریم تا بتوانیم خوب درو کنیم. ما در جلسات‌مان پیش‌بینی‌های لازم برای مسابقات مختلف را داشته‌ایم و در جریان برنامه‌ها و اهداف فدراسیون‌ها هستیم.

وی افزود: با روسای فدراسیون‌ها و مجموع دست‌اندرکاران فدراسیون‌ها رودربایستی نداریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.