به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته یازدهم لالیگا توانست در لحظات پایانی با تک گل توماس برابر دپورتیوو لاکرونیا پیروز شود. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: بازی خیلی سختی بود. بازیکنانم متعهد بودند و برابر حریفی بازی می کردند که مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما موقعیت گل نداشتند. از طرفی ما نیز فرصت های گلزنی زیادی نداشتیم اما در جریان بازی بودیم. این موضوع باعث شد پیروز شویم. احتمال زیادی وجود داشت که در دقایق پایانی گلی زده شود. ضربه آزاد به ما رسید چیزی که به آن نیاز داشتیم. توماس گل زیبایی به ثمر رساند.

آنتوان گریزمان در دقیقه ۸۰ تعویض و خوسه خیمنس جایگزینش شد. مهاجم فرانسوی در این بازی هم گلزنی نکرد و آمار ۳ گل در ۱۲ بازی را بر جای گذاشت. سرمربی اتلتیکومادرید درباره او اظهار کرد: من به این موضوع نگاه می کنم که در ۱۱ بازی لالیگا شکست نخوردیم. توانستیم ۲۳ امتیاز کسب کنیم. والنسیا تنها در خانه برابر ما متوقف شده است و تنها بارسلونا برابر ما مساوی کرده است. ما یک تیم جنگنده هستیم. گریزمان بازیکن بزرگ تیم ما است. به نکات مثبت فکر می‌کنم. اگر ۲۳ امتیاز کسب کردیم و گریزمان هنوز گلزنی نکرده نشانه خوبی است.

سرمربی آرژانتینی افزود: می‌خواستم تیم را قوی‌تر کنم. آن‌ها تقریبا با چهار مهاجم بازی می کردند. آن‌ها دائما در حال پاس کاری بودند. قدرت سائول نیگس، نیکلاس گایتان و کوین گامیرو در میانه میدان باعث شد بتوانیم به دروازه حریف راه پیدا کنیم. در نهایت از ضربه آزاد به گل رسیدیم و همانگونه که انتظار داشتیم اتفاق افتاد.

سیمئونه در مورد کسب پیروزی در بازی‌ها گفت: نیاز داریم تا همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما نمی توانیم در همه دیدارها پیروز شویم. نسب به فصل گذشته در ایجاد موقعیت‌های گل بهتر شده‌ایم و از این قضیه راضی هستم. نسبت به گذشته خیلی بهتر بازی می‌کنیم. اگر اشتباه نکنم سه امتیاز بیشتر نسبت به فصل گذشته کسب کردیم. از یک سال پیش به یک جایگاه برتر رسیدیم و طبیعی است به خاطر کسب نکردن پیروزی از ما انتقاد شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.