به گزارش ایسنا، رضا جعفرزاده مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد که مسافران متقاضی سفر را عتبات عالیات باید برای خرید بلیت به آژانس‌های مجاز مراجعه کنند و در صورت برخورد با هر گونه قیمت بالاتر مراتب شکایت خود را به این سازمان اعلام کنند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی  خبر داد که همچنان پروازهای اربعین برای مسافران ایرانی جای خالی دارد و قیمت‌ها مانند نرخ مصوب در نظر گرفته شده فروخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت برخورد با قیمت بالاتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تنها دو امکان وجود دارد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مسافران باید به آن توجه داشته باشند، بالاتر بودن نرخ بلیت پروازهای بیزینس در قیاس با پروازهای کلاس معمولی است اما در غیر این صورت ایرلاین‌ها آمادگی دارند با هر گونه گرانفروشی بلیت در این ایام برخوردی جدی داشته باشند.

با وجود آنکه هنوز مشکل بالا بودن قیمت خدمات فرودگاهی در فرودگاه نجف حل نشده اما فعلا ایرلاین‌های ایرانی پروازهای خود را به دو شهر نجف و بغداد ادامه می‌دهند و به نظر می‌رسد تصمیمات قطعی در این زمینه به پس از ایام اربعین موکول شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.