به گزارش ایلنا، سردار " حسین رحیمی" در دیدار با جمعی از هنرمندان با اشاره به جوشش درآوردن روح انسانی و شاد کردن مردم که کار بزرگ ، ارزشمند و فاخری است، بیان داشت: هنرمندان از افراد فرهیخته و اثر گذار جامعه هستند که می توانند در فرهنگ جامعه تاثیر گذار باشند.

وی با اشاره به اینکه شما هنرمندان از گروه های مرجع هستید، عنوان داشت: هنرمندان جایگاه بالا و والایی نزد مردم دارند از این رو از مسئولیت و رسالت برتر و بالاتری نیز برخوردارند ؛ و بالطبع مسئولیت و وظیفه آنها سنگین تر و خطیر تر از دیگران است.

سردار رحیمی با بیان اینکه هنرمندان مورد حمایت همه جانبه ما هستند، افزود: کار شما می تواند خیر، ثواب و عبادت باشد اگر با نیت الهی و خالصانه همراه باشد چرا که شادی را به مردم هدیه کردن و غم و غصه را از دل آنها زدودن عبادت بزرگ و ارزشمندی است که هنرمندان با هنر فاخر خود به این مهم دست می یابند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه باید بر اساس مر قانون همه فعالیت های ما انجام شود و تخطی از قانون از هیچ کس و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، گفت: ما مخالف شادی مجاز نیستیم و معتقدیم از آنجایی که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم باید در چارچوب شئونات،ضوابط و مقررات آن به امور خود بپردازیم.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: برای اینکه شما در کمال آرامش و امنیت بتوانید برنامه خود را اجرا کنید نیروی انتظامی با تمام توان پای کار است البته تا مادامی که شما در چارچوب قانون باشید؛ نگاه ما نگاهی مثبت است و از شما حمایت می کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.